Vanaf volgend jaar stopt YouTube met haar unskippable 30”-spots en zal het focussen op kortere formaten in de plaats. In een officieel persbericht legt Google uit dat het YouTubes doel is om online gebruikers een betere reclame-ervaring te bieden. « Daarom zullen we vanaf 2018 focussen op formaten die beter werken voor zowel gebruikers als adverteerders, » klinkt het bij Googles woordvoerder. Zo zal YouTube vanaf volgend jaar focussen op kortere formaten, zoals het vorig jaar in april geintroduceerde 6” unskippable bumper ad formaat. Experten vinden het alvast een logische stap. « YouTube beseft dat gebruikers geen fan zijn van unskippable ads, » zeggen diverse specialisten. Adverteerders zullen deze beslissing van YouTube minder waarderen, althans op korte termijn. Op lange termijn voelt men bij YouTube dat dit de enige optie is, gezien de toegenomen concurrentie voor online video. Over online video vindt u overigens een dossier in het eerste PUB Magazine van dit jaar.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]